Wampiry, wilkołaki, Vincent

Imię Vincent do dzisiaj wśród moich graczy posiada szczególne znaczenie. Najpotężniejszy wampir Ramaru był przeze mnie wrogiem o tyle złowrogim co dodatkowo zdecydowanie nadużywanym. Nigdy też nie dało się go zabić. Historia rodu Likentrotz, z którego pochodził stanowiła genezę wampirów i wilkołaków w Ramarze. Niestety zaginęła w pomrokach dziejów.

Dzisiaj udało mi się napisać jej nową wersję, mniej wzorowaną na Draculi, bardziej dostosowaną do najnowszej transformacji świata. Przy okazji wytłumaczyłem niezwykłe zdolności regeneracyjne tego wampira – w skrócie można powiedzieć, że zaklął swoją duszę w kamieniu, chociaż oczywiście w Ramarze pojęcie duszy nie istnieje, a kamień zazwyczaj w takiej sytuacji oznacza magiczny kynit.

Legenda opowiada historię dwóch braci – Teodora i Vincenta – których ojciec wrócił z wojennej wyprawy nieco odmieniony, o czym dowiadują się dopiero dużo później, gdy w okolicy zaczynają znikać ludzie. Ostatecznie jeden z braci ożywia drugiego za pomocą kynitu, tworząc wampiry, a drugi odwdzięcza się tym samym dając początek wilkołakom. Trochę to zaplątane, ale myślę, że wyszło dość znośnie. W podręczniku oprócz legendy opisani będą obaj bracia – jako potężni NPC – rasy wampirów i wilkołaków oraz pewnie jakieś pomysły na przygody i kampanie z nimi związane.

Comments (1) »

Dodaj komentarz

XHTML– Allowed tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>